fredag 25. desember 2009

Klar, ferdig, blogg!

Da er amatørbloggingen i gang i anledning "den store reisen"! Nå er det bare en uke og to dager igjen til avreise og jeg merker på kroppen at reisefeberen begynner å komme for fullt! Vaksiner er tatt, bøker er kjøpt inn og sekken er hentet opp fra kjelleren klar for pakking. Allikevel er det en del igjen som må gjøres før jeg kan ta fatt på noen lange reisedøgn; noen avsluttende dager på jobb, feiring av det nye året, handle inn noe småtteri, pakke og ikke minst si farvel til alle mine kjære. Litt trist, men samtidig veldig spennende, jeg kan ikke annet enn å glede meg!

I og med at jeg ikke er spesielt teknisk anlagt blir nok ikke dette en spesielt fancy blogg, men jeg skal gjøre mitt beste for å gi dere et innblikk i reisen min:)

Adios så lenge:)

1 kommentar:

  1. Dette blir spennende å følge,LISSA! Må du være flink å huske og blogge litt innimellom også da ;)

    SvarSlett